flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування учасників судових проваджень щодо задоволеністю якістю функціонування Балтського районного суду Одеської області

12 липня 2019, 11:22

З метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення їх  потреб, оцінки якості їх функціонування та в рамках реалізації проекту «Опитування учасників судових проваджень щодо задоволеністю якістю функціонування судів Одеської та Миколаївської областей» в Балтському районному суді Одеської області було досліджено думку учасників судових проваджень щодо якості роботи суду.

В ході дослідження опитано 60 респондентів,  з одиницею виміру їх думки щодо якості роботи суду  від 1 до 5 балів. За результатами проведеного анкетування в цілому суд отримав позитивну оцінку.

Так, респонденти оцінили показник доступності суду на 4,5 бали, графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.) на 4,8 балів. Відмітили респонденти позитивно і чистату, прибраність та освітлення на  4,8 балів. Більшість респондентів задоволені роботою працівників суду та оцінили роботу працівників апарату суду та роботу суддів відповідно на 4,6 балів.

Серед числа опитуваних 78,3% користуються веб-сторінкою суду мережі Інтернет. Також на 5 балів оцінили неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був) відповідно учасники, а також належну підготовку до справи та знання справи, надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію, дотримання процедури розгляду.

Дещо незадоволені учасники судових проваджень, які прийняли участь у дослідженні їх думки, задоволеністю наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) та оцінили даний показник на 3,8 балів. Низька оцінка вказаної інформації може бути пов’язана із тим, що зразки заяв знаходяться в кутки для відвідувачів на окремому столі.

Отже, в результаті проведеного аналізу визначено, що в цілому робота суду організована на належному рівні. Будівля суду є доступною для відвідувачів, матеріально-технічне забезпечення суду дозволяє забезпечити зручність та комфортність  перебування відвідувачів у будівлі суду. Якість роботи працівників апарату суду та суддів задовольняє більшість респондентів.

В результаті проведеного опитування рекомендовано встановити інформаційні табло, стенди з актуальною інформацію про розгляд справ, зразками документів. Провести навчання для працівників апарату суду в системі “Електронний суд”. Провести внутрішній аудит щодо розподілу навантаження між працівниками апарату суду та внести відповідні корективи. Встановити копіювальну техніку. Встановити кулер з питною водою.

При цьому, як свідчать результати опитування, виявлено тенденцію покращення якості роботи суду, у порівнянні з даними попередніх опитувань. Так, на думку респондентів покращились станом на день проведення опитування  такі показники якості роботи суду, як доступність суду, значення показника збільшено на 0,2; зручності та комфортності перебування у суді та повноти і ясності інформації – на 0,7; дотримання термінів судового розгляду - на  0,4; якості  роботи працівників апарату суду-  на 0,6, якості роботи суддів - на 1,0.

Дякуємо респондентам за участь у проведенні опитування та зазначаємо, що Ваші думки і рекомендації по удосконаленню  роботи суду є корисними і важливими для нас, над якими керівництво суду буде працювати в подальшому з метою покращення доступності та зручності правосуддя!